http://img298.echo.cx/img298/8214/notegy4hz.jpg

Wednesday, June 08, 2005

أنا لا أكذب و لكني أتجمل

أكيد في كتير منكم سمعوا الموضوع بتاع (ماما سوزان) لما استقبلت(طنط لورا بوش) في الاسكندرية , و راحت تفرجها التطوير اللي قامت به الدولة بفضل المعونة اللي الأمريكان(الوحشين) ادوهلنا و كانت تقدر بحوالي 30 مليون دولار (بسسس) و طبعا المبلغ شوية و مقدرناش نعمل به حاجة , و طبعا (ماما سوزان)- فيها الخير- محبتش تكسف (طنط لورا) فجابت مدرسة جاهزة بالطلبة و المدرسين و الادارة حتى يكونوا صورة مشرفة لمصر. و بصراحة بقى أنا مش فاهمة الناس مضايقين من الموضوع ده ليه؟ أنا بالنسبة لي اتعلمت إني أعمل اللي أنا عايزاه و بعدين بقى ربنا يسهل و على رأي المثل كل مشكلة و لها حل.